čtvrtek 25. října 2007

Karel Kronos se představuje

Milé čtenářky a milí čtenáři,
věřím, že přinejmenším někteří z Vás se budou na tento blog rádi vracet i poté, co si přečtou tento můj úvodní příspěvek. Mým záměrem je oživit zatuchlou produkci české internetové komunity a snad i trochu směrovat vkus a zájmy některých z Vás. Jsem vystudovaný kunsthistorik a teatrolog a cítím se maximálně kompetentní v hodnocení libovolného uměleckého díla. Nebudete-li si s něčím vědět rady, obraťte se na mě a já Vám veřejně (nebo anonymně - záleží na Vás) poradím.
To však neznamená, že budu psát toliko o umění ve všech jeho podobách a projevech. Pokládám se za neméně kompetentního i v oblasti politiky a veřejného života, mám dokonce i nezanedbatelné znalosti finančních trhů, medicíny a životního stylu. Zodpovím i libovolné Vaše otázky z těchto soudků.
Hlavním a stěžejním smyslem tohoto blogu je však kritika intošství jako sociologického a psychologického jevu, jakož i konkrétních intošů. Již v tuto chvíli disponuji se svými spolupracovníky ucelenou fotografickou dokumentací, na jejímž základě hodlám vytvořit kompletní typologii intošů. Díky ní se budete Vy, čtenáři mého blogu, moci lépe orientovat v nástrahách, které našinci přináší jakékoliv setkání s intošstvím. Budete si také moci vybrat z pestré palety protiopatření, a to tak, abyste zároveň v očích zákona zůstali čistí jako lilie. Od toho je tu můj právní poradce, který si z pochopitelných důvodů přeje zůstat v anonymitě - říkejme mu třeba JUDr. Kodex. Intošství je neblahý fenomén, s nímž je třeba se vypořádat.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Táhni, trotle

Anonymní řekl(a)...

Jsi maximálně kompetentní k tomu jít do prdele i s těma svejma bicákama a olejem!

Anonymní řekl(a)...

Hele, Woodyho nech na pokoji, je roztomilej a na rozdíl od tebe i citlivej... Seš hovno teatrolog možná leda tyjátrfil.

Anonymní řekl(a)...

Chcípněte všichni, vyšisovaní smradlaví hippie intoši, Kronos je formát! Kdo umí, posiluje - a má výsledky. Kdo ne, mele hubou a honí si u allenovských škvárů - snad proto, že se pak cítí jako menší nula. Beztak jen závidíte, že má Karel vypracovaný korpus, zatímco každý z vás je jen nevzhledný pupkáč, který nejenže nic neví, ale už roky ani párek neohřál.

Anonymní řekl(a)...

Moc ti fandím, Karle, vydrž! Konečně se objevil někdo, kdo mi mluví z duše a kdo je mi názorově blízký (o tvé fyziognomické přitažlivosti nemluvě). Hlavně se nenech odradit hloupými a lacinými příspěvky anonymních hlupáků.

Anonymní řekl(a)...

fuj celej tendle blog zavani prezralym maskovanym intosstvim